Daniel har bloggat

Daniel har bloggat, så då bloggar jag.
Han skrev följande i sin blogg på myspace.com:
"Spetsat kaffe
Peter: Tjena. Välkommen.
Jag: Tackar.
Peter: Vad tror du om en kopp kaffe?
Jag: JA TACK! Jag är faktiskt väldigt kaffesugen.
Peter: Men då blir det sånt här fulkaffe?
Jag: Inga problem. Pulverform går bra det också.
Peter: Men då så. Du kan ta vattnet som står på spisen och kokar.
Jag: Gott.
Peter: Lite mjölk kanske?
Jag: That's the way I like it.
Peter: Hur smakar det?
Jag: Peter, det smakar lite konstigt detta.
Peter: Få smaka. Oj, det smakar VÄLDIGT salt.
Jag: Ja, det gör det va.
Peter: Aha, vi tog nog makaronvattnet så "nån" hade säkert hunnit salta det. Du får slänga ut det där så gör vi nytt.
Jag: En gång till då. Utan salt, tack
."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0