Va händer just nu?

Det är säkert många som undrar vad som händer just nu.
Läste följande i Daniels flickväns blogg:
"För Daniels fans kan jag skvallra om att han nu när krogshowen "A soulful evening by the sea" är slut spelar in en massa bra musik i studion parallellt med att han är ute och gigar en hel del. I maj dyker han upp i SVT:s "Så ska det låta", så det får ni hålla utkik efter. När jag börjar jobba går han på pappaledighet i några månader."

Detta låter väl hur bra som helst! :)
Då bekräftades det jag redan trodde att han spelar in låtar för fullt.
Att han sen även ska ut på en hel del gig är bara ett STORT plus! :)
Jag skriver naturligtvis här direkt jag får nys om något gig.
Men som jag sagt förut, internet är stort och om det är något som jag har missat får ni mer än gärna berätta det för mig.


Slänger upp en bild i väntan på nya gig och nya möjligheter att ta mer bilder ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0